2009. április 7., kedd

Oktatás tapasztalatai




Számomra a távoktatás teljesen ismeretlen dolog volt mostanáig. Megvallom tartottam is tőle.

A kezdetekről.

Nagyon nehezen lendültem bele. Az angol nyelvtudás hiánya miatt úgy éreztem nem fogok megbirkózni a tananyaggal. Sokat segített a Vincze Andi által szerkesztett "kisszótár" és az
oktató videók. Egy kis telefonos azonnali segítség néha jól jött.

Részemről biztos , hogy a diigó kezdő lépései után megpróbálom tovább tanulmányozni.

Na ez eddig megvolt!

Innen már valamivel egyszerűbb volt a továbbhaladás. A blogírás, a dokumentum szerkesztés.

Összességében mondhatom megérte az erőfeszítés. Nagyon sokat tapasztaltam, tanultam már
eddig is. Azért is jelentkeztem a tanfolyamra, hogy valamivel jobban tudjam kihasználni az
internet számtalan lehetőségét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése